Hi everyone

"Hi everyone,
that was a very good day. It seems that we are looking very quick here again, although our main competitors seems to be a little closer to us than in Barcelona. I still need to find my perfect set-up so there is still some work for us to do tomorrow to get ready for the weekend. The conditions weren't great this afternoon so I didn't take any risks as there was nothing to learn on the wet parts of the track. Now I'm looking forward to Saturday, but first to our team barbeque tonight!"


Bem otimista o "Hi everyone" de hoje do Nico. Não pude assistir nenhum dos dois treinos com imagens, mas nos tempos, Nico não pareceu tão impressionante ou com tantos motivos para estar assim otimista. Enfim, ele sabe melhor do carro do que eu.

Para ilustrar o post uma foto legal de Nico fazendo cosplay de Fangio. Se imitar os títulos ficamos felizes :)

by Lu

Comentários

Kyna disse…
coisa mais bonitinha ele pedindo na tv - em espanhol - p os brasileiros torcerem por ele. acho q ele não lê o octeto.

Postagens mais visitadas deste blog

Pegadinha do Malandro

Sobre renovação

Feliz aniversário, Kimi!!! Happy Birthday!!! Hyvää Syntymäpäivää!!!